Hello baby!


Als er kleine mensjes geboren worden, probeer ik een handgemaakt cadeautje te geven als ik weet dat dat geapprecieerd zal worden. Ik was nog op zoek naar een leuk nieuw en niet te moeilijk baby-patroontje en ik denk dat ik het gevonden heb!


Deze haremromper is super schattig, en het patroon is bovendien gratis! De sluiting tussen de beentjes zit er niet standaard bij, maar is vrij simpel toe te voegen.


Het zit snel in mekaar, en in een mooi stofje als dit is dat instant satisfaction.


Welkom, kleine baby, ik hoop dat je er lang geniet van zal hebben!

Een reactie is altijd fijn!

-TNOC-

Patroon // Tiger strampler // Tigerlilly // gratis via deze Facebook groep
Stof // See you at six // Tropic flower // Huis van Katoen

Reacties

  1. Heel leuk! Ik ben momenteel de tijs salopette van atelier para Ti aan het maken als geschenkje. Is ook gratis en een leuke zo te zien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten