Vingerafdrukken


Teveel Odettes in mijn kast, dat is voor mij onmogelijk. Dit patroon staat me goed (al zeg ik het zelf!) en staat in een wip in mekaar. Het blijft voor mij het perfecte t-shirt patroon, casual genoeg voor thuis, deftig genoeg om te gaan werken of om op stap te gaan.


Deze maakte ik uit een couponnetje van bij Huis van Katoen, dus da's ook nog eens super budget-vriendelijk!


De boordjes aan de mouwen zette ik vast op vier plaatsen met een trenssteek, want de stof blijft niet uit zichzelf staan bij enkel strijken.


De halsboord stikte ik door, en daarmee zette ik ineens mijn labeltje vast, waar ik tegenwoordig wel aan denk voordat het te laat is!


Ik draag ze graag ingestopt, maar los kan dus ook!


Een echte kastenvuller, ondertussen heb ik er zes!

Een reactie is altijd fijn!

-TNOC-

Patroon // Odette // La Maison Victor // maat 40

Reacties

  1. Je staat er inderdaad heel mooi mee, ik denk dat je wel nog een gaatje hebt in je kast voor nog eentje 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten