La mama - orchidxparasol

Van zodra ik deze jumpsuit combinatie had gezien, wist ik dat ik hem wou maken. Hij belandde bovenaan mijn 2019makenine lijst! Toen ik deze See You At Six stof zag, wist ik ook dat ik hem daarin wilde maken! En waarom niet als outfit voor de eerste communie? Zo gedacht, zo gedaan.



Tussendoor: ik startte ook hier met een proefversie, omdat ik één en ander wou aanpassen. Dat liep initieel redelijk mis, ik zag eruit als de vrouwelijke Borat... Die krijgen jullie dus niet te zien ;-) en ik keerde braafjes zo goed als helemaal terug naar het patroon.


De enige aanpassingen die ik behield, zijn dat ik de patroondelen van de pijpen aan elkaar legde, om minder naden in de stof te moeten knippen, en zowel de bovenkant als de onderkant 5 cm verlengd (da's standaard bij mijn 1m82).


Wat ben ik nog steeds fan van dit patroon! De achterkant heeft echt mijn hart gestolen.


Ik stopte nog een blinde rits in de zijkant, om zeker te zijn dat ik er vlot in en uit zou raken. De bovenkant 'bloest' net genoeg naar mijn zin.


Ik deed mijn best om de print te laten doorlopen aan de zakken. Dat is niet hélemaal gelukt, maar ik ben er wel best tevreden mee.


In de eerste foto zie je ook al een glimp van het vestje dat ik erbij droeg, maar dat verdient een aparte blogpost!


Een reactie is altijd fijn

-TNOC-

Stof // Flower field // See You At Six // gekocht bij Stik-Stof

Reacties

Een reactie posten