Roxy



Bij jarig zijn horen kadootjes, toch? En al zeker als je 40 wordt! Ik maakte mijn eerste Roxy, en gaf hem dan weg. Er volgt er dus minstens nog eentje, want ik ben fan!


Ik twijfelde lang of ik Roxy ging aankopen, want ik had Rozy al, en was daar erg tevreden van. Een heel mooi exemplaar van Marij en wat heen-en-weer-ge-instagram later zat het patroon in mijn mailbox.


In mijn fysieke mailbox kwamen de attributen toe: kurkleer, versteviging, rist en sluiting van bij k-bas. Hoe blij een mens kan worden van zo'n mooie pakjes :-). Je vindt daar trouwens setjes met alles wat je nodig hebt voor een Rozy, behalve de binnenstof, en een Roxy kan er evengoed uit! Ik koos voor roze, want de ontvanger had al een aantal keren gemeld dat mijn Roze Rozy wel heel mooi was, maar ging voor extra glitter met de 'sparkling pink'.


In mijn (zeer grote) stoffenvoorraad vond ik toch niet net dàt stofje dat deze Roxy nodig had, dus ik was genoodzaakt (collega-naai(st)ers weten precies wat ik bedoel) om langs de stoffenwinkel te passeren. Ik vond daar de ideale binnenstof voor bij het prachtige glitter roze kurkleer...


Eén avondje knippen en één avondje stikken en Roxy was een feit! Ik vind hem echt mooi, en ruim, en praktisch. Naar mijn mening is de sluiting niet iets te weinig gevuld, dus daar ga ik volgende keer extra op letten. Fijne verjaardag nog, Lies ;-)


Een reactie is altijd fijn

-TNOC-

Patroon // Serial bagmakers // Roxy (bij SBM) of Roxy (bij K-bas) // Bij K-bas
Kit met kurkleer, sluiting, versteviging, rits // K-bas
Binnenstof // Het Machien

Reacties

Een reactie posten