Lux!


De Lux voor volwassenen is er! En ik ben daar echt heel blij om!


Toen ik de Lux voor kinderen zag, vond ik het meteen geweldig en ik dacht: ik wil ook zo eentje! Van mijn naai-vriendinnen-met-dochters hoorde ik dat je een volwassen patroon bij het kinderpatroon kreeg. Even overwoog ik zowaar het meisjes patroon aan te schaffen, maar als zonen-moeder vond ik dat dan toch ook weer een beetje erover.


Ik trok mijn stoute schoenen aan, vroeg of ik het volwassen patroon apart kon kopen, en kreeg te horen dat er nog wat aan opties werd gewerkt, en of ik eventueel mee zou willen testen? Natuurlijk! En zo ging ik dus een tweetal weken geleden al aan de slag met dit fantastische patroon.


Ik nam een stofje van de stapel, een couponnetje dat ik tijdens ons laatste naaiweekend scoorde 'voor geen geld' bij Artevelde stoffen, mat, verlengde (standaard werk als je 1m82 bent), knipte en naaide een Lux ineen op een paar uurtjes tijd. Het meeste werk vond ik nog de rimpelelastiek, ik ben niet altijd zo'n pietje precies.


Maar kijk, dat kwam helemaal goed, een tweede stuk rimpelelastiek ligt klaar, stofje is voorgewassen, dit is niet de laatste Lux die u hier zag.


Geïnteresseerd? Ga snel naar de webpagina van Bel'Etoile, je vindt er deze Lux, met opties voor mini of maxi lengte, korte of lange mouwen, wel of geen mouwboordjes. Ik ben benieuwd naar al die volwassen versies, ik ben zo blij met de mijne!


PS: Spot de kleine foto-bomber in de laatste foto ;-)

Patroon // Lux // Bel'Etoile
Stof // Artevelde stoffen

Reacties

  1. Kei tof! Hier beetje hetzelfde verhaal, maar ik was wel zo dom om de kinderversie te kopen, terwijl ik enkel de volwassene nodig had... Gelukkig kan ik die nog doorverkopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! En helemaal weg van die kleur ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Ik heb ook al een stofje voor de volwassen versie liggen. Nu nog een beetje afloelen in mijn naaikamertje voor ik erin vlieg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk patroon, de kleur staat je heel goed

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten