Cool kid


In het begin zag hij die gouden letters niet zo zitten, tot hij een zonnebril koos met gouden glazen. Nu is het de perfecte match, en helemaal okee!


Ik maakte - uiteraard - nog eens een Rocco. Omdat ik geen enkele boordstof vond die naar mijn zin was qua kleur, besloot ik om te zomen. Zijn andere Rocco's zijn aan de lange kant, dus dat ging wel lukken.


En het gaat ook, net. Ik denk dat ik binnenkort alsnog op zoek moet naar boordstof, want lang gaat dit niet meer okee zijn.


Ik maakte een raglan versie, en flexte er gouden letters op. Het idee pikte ik bij See You At Six. De stof is, tegen de planning in, niet van hen. Die mooie olijfgroene was immers uitverkocht voor ik met mijn ogen kon knipperen! Maar deze is wat mij betreft een prima alternatief.


Het restje van deze trui gebruikte ik voor mijn color block Fenna, en nu is het echt op-op. Dat heb ik graag, ik doe de laatste tijd mijn best om mijn stoffenkast leeg te krijgen.


Intussen is deze trui cool genoeg om hele dagen mee te swishen!

-TNOC-

Een reactie is altijd fijn

Patroon // Rocco // Zonen 09 // Maat 140
Stof // Stoffenspektakel // Toppie stoffen

Reacties

  1. Swichen, dat moest ik ff opzoeken. Mijn kinderen doen dat ook de hele tijd. Fijn om het eindelijk een naam te kunnen geven ;)

    Met de gouden glazen zéker een cool kid!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten