Throwback Theo




Het vriest 's nachts. Overdag moet je een muts dragen buiten. Zonder jas naar de brievenbus lopen gaat niet. Ik kan niet zeggen dat ik vrolijk word van eerder vernoemde feiten, geef mij maar de zomer! (Tenzij het gaat om een witte Kerst, als ik lekker van achter het raam kan kijken, dat wel!) 


Ik trakteer mezelf en jullie dus graag op een throwback naar de zomer. Toen maakte ik deze Theo polo voor de oudste zoon. Ik vind hem zelf zo mooi, en de zoon staat er geweldig goed mee. Zelfs nu wordt hij gedragen, met een vestje erover, in de klas is het toch lekker warm.


Dit is het eerste kledingstuk ooit waarbij ik gedriegd heb, maar het resultaat laat dat zien. Een perfect doorstikte staander, ik ben er zowaar fier op :-)


Afgewerkt met zwart, ik vind donkere kleuren mooi, zelfs voor jonge kinderen. Niet iedereen deelt die mening, maar dat kan ik niet aan mijn hart laten komen. Het I got stripes stofje won ik in maart bij Lily en Woody en mocht ik uitkiezen bij Petite Couture. Nogmaals een dikke merci daarvoor!




Eerlijkheidshalve geef ik nog even mee dat Marleen (de "uitvindster" van de Theo polo) in exact dezelfde stoffencombinatie een Billie polo maakte voor de lancering van het patroon. Mijn stofjes lagen al klaar nog voor ik haar versie zag, maar ik kon het toen niet om er meteen aan te beginnen. Omdat ik de combinatie geweldig bleef vinden, ging ik er toch voor.


En dan ga ik nu nog even dromen van warmere dagen, en me voorbereiden op warme naaisels!

Patroon // Theo polo // Zonen09 en Myblou
Stof // I got Stripes // Geo birds // gewonnen bij Petite Couture en Lily en Woody

Een reactie is altijd fijn!

-TNOC-

Reacties

  1. Ah, ik dacht eerst al, heeft ze die niet al geblogd :D Groot gelijk dat je bent doorgegaan met deze combinatie! 't Ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi... En die kraag is idd perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben helemaal fan! Ik hou zelf ook wel van 'a touch of black' voor jongens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Genieten zo'n zomer throwback :-) Je hebt het stofje geweldig mooi verwerkt! De staander is echt super knap afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten