Ras galore!

Het Ras broekje was hier meteen een schot in de roos. Er moesten en er zouden er nog meer volgen! Eén effen groen broekje maakte ik vrij snel nadien, de andere vier volgden na een avondje handwerk.


Nu liggen er dus zes Ras broekjes in de kast te blinken! Nu liggen er dus zes Ras broekjes soms heel erg kort in de kast te blinken, om dan meteen weer rond die schattige baby-billetjes te gaan om richting wasmand te verdwijnen! Daar dienen ze uiteindelijk voor, niet waar?


Voor de laatste vier broekjes maakte ik de tailleband een stuk lager - je ziet dat goed op de foto hierboven. Ik maakte er twee in korte versie...



… en twee in 't lang.




De broekjes zitten duidelijk super comfortabel, spelen, kruipen en proberen te staan: allemaal geen probleem!









Patroon: gratis patroon Ras babyhose van Nähfrosh
Stofjes:
- Off beetle green van Zonen 09
- Swafing Vicente - vosjes op de camping van bij Fairy Tailors
- monstertjes van bij Den Depot
- Western sterren van bij Ki&Ko
- effen groen van bij Spriffels

Een reactie is altijd fijn!

-TNOC-

Reacties

  1. Super. Moet ik ook eens uitproberen. Zou dit nog lukken in maatje 86 en 92?
    Vosjes op camping stofje heb ik in blauw. Verwerkt in longsleeve shirt. Prachtig stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat lukt zeker volgens mij! Ik maak er in ieder geval ook nog wat grotere binnenkort!

      Verwijderen
  2. niets zo schattig als een tricot broekje rond een babypoep :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe leuk, al die broekjes op een rij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die zien er heel leuk uit!! nog genoeg tricot in men kast, tijd om er ook eens in te vliegen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ideaal... zelfs om te geven als je op babybezoek gaat!!! prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo dat nog gaan voor maatje 80?Mijn dochter haar meterkindje wordt volgende maand 1 jaar,de mama vraagt centjes voor een fietsstoeltje maar ik wil toch iets zelf gemaakt afgeven...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die groene kever broek is de mooiste ;-).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten