Rode muts

Nog een test-muts voor een mede-Raveler. Ik gebruik 'em nu zoals hier weergegeven, zonder de applicaties.
Another test-hat for a fellow Raveler. I'm using it as shown here, without the applications.


Maar de test was om een "apenmuts" te maken dus dat deed ik in eerste instantie.
The test was a "monkey hat", so here it is:

Ik vind de muts ook zonder de applicaties heel geslaagd. Super snel projectje ook, met een dikke haaknaald. Ik heb hier het garen dubbel gehouden. Misschien ga ik ze wel nog voeren, want nu kan ik er een beetje doorheen kijken.
Super quick, with a thick crochet hook. I held the yarn double. Maybe it will need lining, as I can ee through it right now...

Garen - yarn: Drops Cotton Light
Gekocht bij - purchased at: Dolce Lana
Patroon - pattern: Sock monkey hat, op Ravelry

Reacties