Soms kan je maar beter luisteren


Je weet dat je het goed hebt gedaan als je zoon van 8 zelf vraagt of hij alsjeblieft die nieuwe t-shirt mag aandoen die je voor hem hebt genaaid. Dan ga je een beetje meer glunderen, toch?


Maar eigenlijk is het ook we logisch... Mijn origineel plan was om een omgekeerde outfit te maken als die van kleine broer, maar daar kwam dus niks van in huis. De oudste zoon besliste dat hij geen Go bananas short wilde, maar wel een t-shirt! Ik probeerde het nog even uit zijn hoofd te praten, omdat een t-shirt uit french terry mij wel wat warm lijkt.


Maar hij was er zeker van! Hij zou niet zeuren dat het te warm was, hij zou het prima vinden zo. En hij heeft woord gehouden! En ik ben blij met zijn keuze. Go bananas, iets wat die serieuze oudste van mij wat vaker mag doen!


Een reactie is altijd fijn!

-TNOC-

Patroon // Billie // Zonen 09 // maat 146
Stof // See You At Six // Go bananas // Huis van Katoen

Reacties

  1. heel leuk! Ik maakte deze winter wat t-shirts in french terry voor mijn wederhelft, hij vond ze toen wel lekker warm maar ook goed voor het absorberen van zweet tijdens het skiƫn dus dat laatste kan misschien wel heel erg van pas komen in de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Dat valt best wel mee hoor, die french terry als shirtjesstof. Ik gebruikte dat er ook al meerdere keren voor. 't Zijn zo'n schoontjes he! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten