Geo wolven



Geo wolven: zo noemde ik dit stofje voor mezelf, omdat ik er een beetje geometrische wolven in zie. Misschien heb ik wel wat teveel fantasie soms :-)


In ieder geval zag ik er meteen een toffe sweater in voor de jongste. Het stofje heb ik al meer dan twee jaar (denk ik) en de trui kwam ongeveer een jaar geleden tot stand. Hij droeg hem toen (een beetje ruim) en nu nog steeds.


Ik zag er een ideale combinatie in met de Bobo-geïnspireerde Rocco broek van een hele tijd gelden, en in die combinatie werd het hier ook erg veel gedragen.


De zoon is fan van gemakkelijke kleren, en ik ook, dus Rocco for the win!


Een reactie is altijd fijn!

-TNOC-

Patroon // Rocco // Zonen 09 // 116
Stof // Georgette

Reacties

  1. Leuk te merken dat er nog mensen zijn die stoffen namen geven 😉. Toffe set trouwens

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten