I am a sewing ninja!

Niet mijn woorden, wel die van Closet Case Patterns. Dat staat namelijk op het einde van de handleiding van de Ginger jeans: you are now a sewing ninja! En ik moet eerlijk toegeven, zo voelt het ook wel een beetje. Een jeans maken, helemaal naar je eigen smaak, die dan ook nog eens perfect past: het doet iets met een mens.


Ik verlengde de pijpen met 7 cm, en dat mag misschien nog wat meer zijn. Ik combineerde een maat 12 op de heupen met maat 10 in de taille en aan de benen. De tailleband staat nog een heel klein inieminie beetje open achteraan, dus die moet ik volgende keer wat meer gebogen maken. Verder eigenlijk geen opmerkingen!

Dit was het tweede stuk van het naaiweekend en er ging aanzienlijk maar tijd in zitten dan in de Odette. Maar het was het helemaal waard!

Een reactie is altijd fijn! 

-TNOC-

Patroon // Ginger jeans // Closet Case Patterns
Stof // De Stoffenstraat 

Reacties

Een reactie posten