Comfy vs Chic

Ik maakte voor mezelf twee stuks: een trui en een broek. Afhankelijk van hoe ze gecombineerd worden, is het super comfy, of chic. Allee, dat vind ik toch. Wat denk jij?


Het eerste item voor mezelf is nog een Fenna. Die trui zit me perfect. Ik liet de V achterwege, en maakte dus eigenijk een gewone raglan sweater. De print is wat mij betreft sober genoeg om met een jeans te dragen om te gaan werken. Ik deed het al, dus het moet maar goed zijn!


Het tweede item dat genaaid werd is een Metta broek, eveneens uit La Maison Victor. Gecombineerd met de Fenna en een paar sneakers, is dit een super comfy outfit. Denk er gezellige sokken en een dekentje bij en ik ben klaar voor een regenachtig avondje binch-watchen van Grey's Anatomy!


Als ik de broek combineer met een sober topje en een hakschoen, voel ik me best wel glammy! Ik combineerde met een stuk elastiek van SYAS, die lag hier al héél lang zonder bestemming.  Ik verlengde ze ook, omdat ik groot ben. Nu valt ze wel écht lang, maar ik vind het wel tof zo. Op aanraden van vele comments op Instagram maakte ik een maat kleiner dan de maattabel aangaf, maar nu tekent ze wel wat af... In ieder geval, ik zie me deze broek heel veel dragen!


Patroon trui // Fenna // La Maison Victor
Stof trui // See You At Six // Cosy House Plants (french terry) // Huis van Katoen
Patroon broek // Metta // La Maison Victor
Stof broek // Jacquard tricot // Huis van Katoen

Reacties

Een reactie posten