Overtuigingskracht


Soms moet je gewoon luisteren, maar bij deze weigerde ik! In eerste instantie vond de zoon de stof 'te roos'. Ik heb hem overtuigd met de prachtige foto's van jongensmaaksels met deze stof op de website van See You At Six, en nu vindt hij het één van zijn lievelingstruien. Zo zie je maar, soms mag je ook gewoon je eigen zin doen ;-)


En hij matcht nog goed met een Rocco van vorig jaar, dubbele win!


Ik lette deze keer op de plaatsing van de palmbomen (bv op de mouwkoppen) en toch slaagde ik erin om met een gescalpeerde palmboom op het voorpand over te blijven. Zucht.


Ach, ik laat het niet aan mijn hart komen, de trui wordt gedragen en da's al wat telt!


Een reactie is altijd fijn

-TNOC-

Stof // See You At Six // Banana Palms // Huis van Katoen
Patroon // Rocco // Zonen 09 // maat 146

Reacties

  1. Helemaal niet te roos. Echt een mooie trui en die stoffen zijn ook zo zacht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof! En met zo'n printjes kan je niet anders dan ergens een stukje verliezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie een toffe print die me instant zomervibraties geeft, maar geen gescalpeerde boom ;-)
    Ja, soms probeer ik ook te overtuigen maar hoe ouder ze worden, hoe meer eigen wijsheid ... ZUCHT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten