Dubbele Rocco



In de aanloop naar de vakantie deed ik aan bandwerk, en dan durf ik al eens gewoon tweemaal exact hetzelfde te maken, enkel een andere maat. Zo ook met deze Rocco's.


Ik vind de kleur en de structuur van deze stof zo mooi, zo zacht!


Dit was één van de "moeilijkere" stuks van juni, er werden namelijk zakken én plooien toegevoegd. Niet dat dat moeilijk is, gewoon ietsje meer werk dan een rechtdoor-shortje. Ze doorstonden ook een moeilijke beklimming, helemaal uitgevoerd door de zoon: 350 meter stijgen op een kilometer, dat is wat de bossen in de buurt van Slap Mostnica je bieden!


Maar het resultaat wordt wel meteen naar een hoger niveau gebracht, als je 't mij vraagt. Het hielp de jongste duidelijk ook bij petanque, vol overtuiging!


Deze shorten zagen de bossen, de vlakten en de speeltuinen van de omgeving van Bled en Bohinj van dichtbij, de zonen zijn ook fan omdat ze zo zacht zijn en geweldig goed zitten!


Het laat me toe nog even terug te genieten onze heerlijke vakantie...






Een reactie is altijd fijn!

-TNOC-

Patroon // Rocco // Zonen 09 // Maat 110 en 140

Reacties

Een reactie posten