Zomerse grillen



Wegens wegenbouw-omstandigheden, hield het Machien onlangs grootse uitverkoop. Ik liet me daar een beetje gaan... Ik scoorde onder andere de laatste anderhalve meter van de oker grill van een vorige SYAS collectie. Ik gebruikte elke cm daarvan.


De twee broers werden voorzien van een trui. Een Rocco, ah ja, wat dacht je dan. Ik durf dat al eens doen, hetzelfde maken voor beide broers, maar ik doe het ze zelden gelijktijdig aan. Op deze foto zie je ze samen, met een andere grill Rocco, en met het nichtje. Zij draagt trouwens een super mooie ijsjes-Billie, gemaakt door mama Leni.



Ik deed echt heel erg mijn best om ook op de lijntjes te letten bij het knippen, zodat ze mooi doorlopen. De neuroot in mij wordt daar blij van.


De truien zitten super comfortabel en die boordstof is zo zaaaaaaacht!


Van de overschot maakte ik nog een rechttoe rechtaan Rocco short, geen plooien, geen zakken, gewoon een geweldig goed zittende korte broek.


Ze ging mee city-trippen in Ljubljana!


Zoek de stiksels!


Nog iets waar ik blij van word, zijn mooie stapeltjes. En nu heb ik er dus twee met alleen maar grills: eentje met alle grill-Rocco-sweaters...


... en eentje met alle oker grill-creaties (ook allemaal Rocco's ;-) ).

Voila, ik ga nog een beetje nagenieten!

Een reactie is altijd fijn!

-TNOC-

Patroon // Rocco // Zonen09 // maat 104 en 140
Stof // See You At Six // chai grill // Het Machien

Reacties

  1. die grills zijn echt super, ik heb de blauwe uit de nieuwste collectie liggen, maar met dit weer niet veel zin om ze al te verwerken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. idem :) nog écht geen zin om aan de herfstnaaisels te beginnen!

      Verwijderen
  2. Leuke en vrolijke kleurtjes en kleren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooh, ik ben ook zo'n fan van stapeltjes. Aangezien zoonlief een flinke (groei)spurt deed, maakte ik ook Rocco stapeltjes #Zonen09forthewin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik blijf het zeggen: met elke Rocco-post doe je me meer zin krijgen om Rocco ook in huis te halen. Alleen heb ik nu nog totaal geen zin in herfstige naaisels, dus ik wacht nog even :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten