Pim op reis


In juni deed ik van mean producing sewing machine. Ik eindigde met 33 afgewerkte stuks die maand. De meerderheid korte broeken voor de zonen.




Ik ben me ervan bewust dat de zoveelste korte broek misschien niet op het grootste publiek kan rekenen, maar omdat ik er dan ook een paar mooie reis-foto's vanuit Slovenië kan tussen steken, ga ik de komende blogposts toch lekker aan korte broeken wijden.



First up: Pimmetjes voor de jongste! Ik deed het vorige zomer al een keer, en herhaalde nu, want wat een héérlijk zalig en eenvoudig patroontje is me dat!  


Voor deze eerste moest ik de afwerking van de pijpjes onderaan een beetje aanpassen, want ik perste hem uit een couponnetje Blos dat ik vond bij De Stoffenkamer. 


De kleine beentjes van de jongste zoon hebben er stevige afstanden in afgelegd, zoals hier in de Pokljuska soteska, een echte aanrader als je 't mij vraagt!


Ook de mini-golf heeft het met glans doorstaan.


Jammer genoeg is het een licht stofje, en zijn mijn gasten niet de propersten in huis, dus er zijn hier en daar al vlekjes op. Maar zoals p'titsmonstres een tijdje geleden zei: liever vuile mooie kleren, dan propere lelijke kleren! Dus laat ik ze maar lekker doen.


Een reactie is altijd fijn!

-TNOC-

Patroon // Pim // Zonen09 // maat 104
Stof // Blos // De Stoffenkamer

Reacties

  1. Heerlijk zo'n snelle broekjes die vaak gedragen worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jong, niets dat mijn brok magische zeep niet kan oplossen - die van mij zijn ook alles behalve van de propersten. Anyway, het enige Zonen09 patroon dat ik niet in mijn bezit heb wegens 'te klein' en wat een spijt heb ik daarvan x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten