Color block Fenna


Ik blijf nog even in sweater-modus, zowel voor de kinderen als voor mezelf. Niks comfortabeler om te dragen, en niks makkelijker om te maken!


Fenna is wel een beetje anders, omwille van alles verschillende patroondelen. Na mijn eerste Fenna had ik echter de smaak te pakken! De match met de nieuwe See You At Six stoffen was in mijn hoofd snel gemaakt. Na het zien van een 'simpele' versie bij @hoorelbeke.delphine, was ik ook verkocht.


Ik sloeg de effen powder brown in, en bij gebrek aan (wegens meteen uitverkocht!) de olive green, gebruikte ik een restje van een sweater van de oudste zoon, die jullie nog niet zagen ;-). De combinatie is wat mij betreft zeer geslaagd.


Enkel de voorkant kreeg een V, door de beide voordelen te combineren. De mouwen en het achterpand bleven effen. De bijpassende boordstof maakt het echt af.


Deze trui komt echt àltijd uit de kast, om te gaan werken, om in de zetel te zitten, om weg te gaan met vriendinnen, elke gelegenheid is goed!


Kortom, een echte topper! Wat denken jullie, geslaagd?


Een reactie is altijd fijn!

-TNOC-

Patroon // Fenna // La maison Victor
Stof Powder Brown // See You At Six // Stof op Zolder
Stof groen // Stoffenspektakel


Reacties