Stuntman




De jongste TNOC-er is een echte stuntman. Hij haalt de gekste toeren uit, waarvan mijn hart soms een slag overslaat! Ik probeer hem te laten doen, want hij zal het wel voelen en leren, denk ik dan?




Da's meestal niet het geval ;-). Ofwel vindt hij het gewoon superplezant en doet hij het meteen opnieuw, ofwel doet hij zich serieus pijn en doet hij het vijf minuten later opnieuw. Maar hij kreeg dus zijn eigen stuntman-outfit! 



Voor de volledige outfit werd - uiteraard - Rocco van Zonen09 terug boven gehaald. Ik hield de maat aan van de vorigen, maar verlengde panden en mouwen met 5 cm, zo heeft hij er nog langer geniet van. Broek en trui samen zijn misschien een beetje overkill, maar ik vind dat hij nog klein genoeg is om schattig te zijn, dus hij komt er wel mee weg!



En genieten, dat doet hij! Super fier met zijn nieuwe trui, begon hij meteen in het rond te dansen. Enkele dagen later droeg hij hem op een uitstapje en stond hij ineens ondersteboven - van een bankje gevallen, gelukkig met de handen eerst... Een echte stuntman, dus!



Scheuren door de bochten!



Ik maakte de trui op een heerlijke naaidag met Mieke en Ine, de broek volgde nog dezelfde avond. De flock had ik er deze keer al op voorhand op gezet, want ik wilde een afgewerkt product 's avonds, en om te flocken vertrouw ik alleen mijn eigen strijkijzer. Paranoia, moi?



We doen dat binnenkort nog eens over, he dames!

Patroon // Rocco // Zonen09 // Maat 110
Stof // De Stoffenstraat

Een reactie is altijd fijn!

-TNOC-

Reacties

  1. Waw - die is super ! Ik ben een beetje nieuwsierig naar hoe je die tekst zo goed krijgt: je letters zijn dus geflockt ? Hoe krijg je dat zo mooi ? En het boordje errond, hoe heb je dat gedaan ? Dankjewel !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Leen! Ik heb een cameo, die doet het moeilijke werk voor mij 😉. Nadat je het op de computer hebt zoals je wil, snijdt die het uit en moet je enkel nog pellen en recht strijken!

      Verwijderen
  2. Tof gedaan hoor! Heel leuk dat de tekst ondersteboven staat!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten