Bootje varen

Sinds jaar en dag ben ik Zonen 09-fan. Dat is algemeen geweten. Nieuwe patronen komen hier onmiddellijk in huis, en worden zo snel mogelijk uitgeprobeerd. Vaak nog niet snel genoeg naar mijn zin, er blijken telkens opnieuw nog steeds maar 24 uren in één dag te zitten.


Het laatste patroon waarmee ik aan de slag ging, was Jack. Jack is de jongste telg van de Zonen 09 familie, en heeft meteen mijn hart veroverd. Ik heb nog plannen, maar die tijd he, die tijd...


Jack zorgde ervoor dat ik aankomende zaterdag mag gaan bootje varen met Sharon, haar team, de jury, de andere winnaars, en de vijf andere personen die die winnaars gaan mee brengen. Ik mag dus iemand mee brengen. Jou misschien???


Ja, je leest het goed, ik heb een plaatsje op de Zonen 09 boot te veil, een bezoekje aan de Stoffenkamer, en een stapje in de wereld 's avonds. Zie je dat wel zitten? (Dat lijkt me een retorische vraag, niet?) Aangezien dat wel een hele mooie prijs is - vind ik zelf - moet je daar wel nog wat voor doen.


Ik ontvang van jou graag een berichtje (per mail, als reactie hier, op Facebook of op Instagram) met daarin:
- hoe je mij (persoonlijk of online) hebt leren kennen en waarom je mij volgt
- waarom je net als ik zo gek bent van Zonen 09
- een foto van of een link naar je mooiste Zonen 09 creatie tot nu toe


Randvoorwaarden om in aanmerking te komen:
- Je moet aankomende zaterdag, 30 september 2017, in Gent aanwezig kunnen zijn van 13u30 tot minstens ongeveer 20u. 
- Je moet mij volgen, laat ook even je volgers-naam na.


Mijn zoon van zes - die ook al wel wat ervaring heeft met Zonen 09 ;-) - en ikzelf bepalen op donderdag wie de winnaar is! Ik kijk uit naar jullie reacties!


EDIT: De boottrip gaat naar Zus 1 van De Zussen. Proficiat!

Reacties

  1. Jij een zonen09-fan? Tiens, dat had ik nog niet gemerkt :p
    Jouw Jack is dan ook weer een prachtexemplaar. Fijn dat de inzet beloond wordt.
    Een boottochtje zie ik wel zitten, dus ik waag een kansje. Wolf en Jacob behoren tot mijn favoriete patronen. Menige wolfpyjama's zijn hier reeds in gebruik en recent naaide ik een trinningshirt voor de boys.
    Waarom ben ik fan? Zonen09 biedt eenvoudige patronen aan, met de optie tot net dat tikkeltje meer. Door de uitgebreide handleiding kan je er mee verder van beginner tot gevorderde. Met wat eigen verkniptheid en fantasie werk je ze uit naar eigen thema's (zoals een piratenpak in mijn geval).
    Zonen09 is een gat in de markt in onze meisjespatronenwereld - frustrerend voor een zonenmama. Ik wens ze nog velevele jaren toe!
    een foto, moet ik nu écht kiezen? Moeilijk hoor!
    Eenvoud siert, dus misschien moet ik gaan voor deze:
    http://mimaloki.blogspot.be/2017/05/over-knappe-stofjes-en-gierigheid.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. al ben ik nog altijd tevreden over deze twee:
      http://mimaloki.blogspot.be/2016/10/zoon-kiest-mama-maakt.html
      http://mimaloki.blogspot.be/2016/06/katten-basketten-alleen-in-je-dromen.html

      Verwijderen
  2. Wow,toppie seg!
    - Ik volg je via Bloglovin en ik moet zeggen dat jij één van die mensen bent waarbij ik steevast doorklik in het mailtje dat in mijn inbox terecht komt. Je hebt precies altijd leuke maaksels en je schrijft ook aangenaam.
    - waarom ik gek ben op zonen09? Het zijn toffe patronen uiteraard. De Jacobbroek was 1 van de eerste dingen die ik ooit maakte en ik blogde daar niet over omdat ik toen simpelweg nog geen blog had, haha. Ik maakte al ontelbaar vele Billies, echt mijn standaard shirtpatroon.
    - mijn mooiste zonen09 creatie? Ehm... ik denk de Ole die ik voor Sam maakte, maar daar heb ik geen aan-foto's van genomen zie ik. (http://woohoobydavina.blogspot.be/2015/09/ole-ole-ole-ole.html)
    De 3 matchende Billies dan maar, niet omdat ze het mooist zijn, maar omdat ik zo trots was bij het maken van de foto's (http://woohoobydavina.blogspot.be/2016/06/twinning-thrinning.html)
    Zaterdag staat nog helemaal vrij in onze agenda, zondag naaidag gepland, dus perfecte timing, hehe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, Joke!
    We volgen zowel je blog als op Instagram, al moet ik eerlijk toegeven dat ik tegenwoordig beter volg op Instagram ;-)
    Ik ben je al vaak mogen tegenkomen (Ondertussen is het misverstand de wereld uit, dat jij Zus 2 bent ;-) ) en ik vind je creaties pareltjes!
    Straf aan wat jij durft te beginnen! De gehackte Jack, da's te snappen dat je ermee wint! Ik meen me trouwens te herinneren dat je een prachtige Lars gemaakt hebt ook.
    De patronen van Zonen 09 ben ik nog niet zo lang echt aan het gebruiken (shame on me), maar het laatste half jaar wel heel intensief! Theo's groot en klein ;-), een Jack,...
    (http://dezussen.blogspot.be/2017/09/het-was-af-helemaal-1-jack.html, http://dezussen.blogspot.be/2017/06/theo-hemd-woody-cardigan-klaar-voor-een.html, http://dezussen.blogspot.be/2016/08/my-billie-boys-2.html, http://dezussen.blogspot.be/2015/04/ole-me-time-schoon-heel-schoon.html)
    Enfin! Alvast veel plezier gewenst!
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten