Mijn nieuwe favoriete handtas


Toen Juffrouw Kersjes van www.stoffenmie.be op zoek ging naar testers voor een patroon van een prachtige tas, stelde ik me meteen kandidaat. En, jawel, ik was er bij! Ik was echt dolgelukkig, de eerste keer dat ik effectief mocht testen :-). En om het met een understatement te zeggen, dat viel niet tegen!



Ik dook in mijn stoffenkast en selecteerde een ietwat stugge en gladde grijze stof. Het is in oorsprong een gordijnstof, die ik meebracht van een braderie waar de stoffenstalen gratis werden weggegeven. 


Ik combineerde met een wit-zwart-goud pied-de-pouleke (dat zich belachelijk slecht laat fotograferen), een coupon zonder bestemming tot nu, en een simpele zwarte rits. 




Ik koos een buitenzak aan de voorkant en een gsm-zakje langs binnen. Het resultaat is een super praktische tas. Ze werd dan ook meteen gebombardeerd tot mijn nieuwe favoriete handtas, en gaat sindsdien echt overal met mij mee naartoe. Je kan ook kiezen voor extra zakken met sluiting langs buiten, geen zakken, een schouderriem in plaats van of gecombineerd met de handvaten, ...



Er is een grote en een kleine versie. Dit is het kleinste formaat, maar er passen zonder problemen een portefeuille, kleine paraplu, pamperzakje, tetradoek en papieren zakdoekjes in - ik spreek uit ondervinding. Ik heb al bewijs gezien dat in de grote versie zelfs een smalle vijf-jarige past, om maar te zeggen :-).



Een grotere komt er zonder twijfel,  eentje die ik kan gebruiken om mijn laptop op een mooie manier over en weer te transporteren. Met de vele opties die er zijn in het patroon kan je er alle kanten mee op.

Ga zeker hier eens kijken voor het patroon. Tot en met zaterdag 18 juni worden alle Blueberry patronen gratis verzonden binnen België. Stoffenmie dacht ook aan onze noorderburen, zij ontvangen een korting op de verzending van €5. Gebruik hiervoor de code 'BLUEBERRY FREE SHIPPING'.

Er is ook hier een giveaway bij Juffrouw Kersjes aka de StoffenmieIn de prijzenpot zitten een workshop voor twee, het patroon en een waardebon! Allen daarheen, dus, en genieten van een prachtige nieuwe tas!



Patroon // Blueberry bag // Juffrouw kersjes aka Stoffenmie
Stof buiten // gordijnstof
Stof binnen // Babarum


Een reactie is altijd fijn!


-TNOC-

Reacties

  1. Mooie stoffen combinatie heb je gekozen. Fijn om ook een kleine versie te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stoffen combinatie heb je gekozen. Fijn om ook een kleine versie te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat grijs vind ik zó stijlvol! Dat past nu eens echt bij alles! Merci voor het testen van het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ongelooflijk mooi! Sober en toch catchy.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij de eerste foto's dacht ik even dat de foto's in zwart/wit waren, tot ik de binnenkant zag. Hele mooie tas! Van binnen en buiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dacht hetzelfde als Marieke, de foto's in zwart-wit ;-) Wat een mooie kleine uitvoering van de Blue Berry! Leuk om tester te zijn he?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er inderdaad een handig exemplaar uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten