One for the money...

Two for the show! Maar toch ook zeker voor het gebruiksgemak.

Van in het begin, zou mijn oma zeggen. Wel, het begin is dat ik mijn portefeuille niet meer toe kreeg. Jammer genoeg lag dat niet aan de massa's geld om stofjes mee te gaan kopen, maar aan de vele klantenkaarten die ik dag in dag uit meezeulde, om dan uiteindelijk in de winkel toch niet de juiste te vinden omdat dat hele zootje totaal niet overzichtelijk was! Een oplossing drong zich op… Een oplossing onder de vorm van een klantenkaarthouder, waarvan het patroon al een hele lange tijd op mijn computer stond te staan, zonder dat ik er iets mee deed!

Maar daar is verandering in gekomen, en wat ben ik blij! Een mooie klantenkaarthouder…


Met gemakkelijke sluiting (ja, ik ben een Kam Snaps fan!)…


En veel,


heel veel plaats voor kaarten!


Zo, nu weten jullie intussen ook waar ik zoal kom om te winkelen ;-).

Wat zou ik volgende keer anders doen?
- Het bovenste houdertje is niet bruikbaar, ik had het beter mee toegestikt. Dat was misschien de bedoeling, maar dat had ik niet zo begrepen. Volgende keer laat ik dat dus gewoon weg.
- Een beetje meer naadwaarde nemen. Uiteindelijk is het een beetje precisiewerk geworden om alles mooi dicht te krijgen, zonder de vakjes te klein te maken. En precisiewerk, dat is nu niet echt iets voor mij!

Maar, ikke blij!

Stofjes: Soft Cactus van bij Pieke Wieke.

-TNOC-

Reacties

  1. Heel leuk ook je stofjes zijn super !
    Mag ik evt weten waar je het patroon kocht/haalde?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Cathy! Het patroontje heb ik lang geleden gevonden op een Facebook groepje, ik denk bij De Stoffemiekes….

      Verwijderen
  2. Die ziet er heel tof en praktisch uit ! En het stofje is super !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten