Sunny winter

De (voorlopig) laatste pyjama is vanonder mijn naaimachine gerold. Het is een winters tafereeltje geworden, met een zonnige knipoog met gele accenten (eigenlijk had ik gewoon niet genoeg tricot om 'm in één en dezelfde stof te maken, maar het resultaat mag er zijn, toch?).

The (for now) last PJ was produced on my sewing machine. I chose a winter-y fabric, with a sunny touch of yellow actually, I just didn't have enough fabric to do it in one fabric, but the result is nice anyway, right?).




Ik heb aandacht proberen te schenken aan de afwerking, en het wordt iedere keer beter, al zeg ik het zelf!

I tried to pay attention to the finishing touches, and it's getting better each time, if I may say so myself!


Nu heeft hij drie pyjama's met deze twee erbij, dus we kunnen er wel even tegen. Tijd voor iets nieuws :-).

Now he has three PJ's, including these two, so we're good for now. Time for something new :-).


Stof, gekocht bij:
-Winter van Znok, gekocht bij SuZ Designerstoffen
- gele tricot en grijze boordstof, gekocht bij Needles and Pins
Patroon broek: One size fits many Baby/Toddles PJ pants by an igloo
Patroon top: long sleeve van De Droomfabriek, maar aangepast om sluiting op de schouder te hebben


Fabric, purchased at:
- Winter by Znok, purchased at SuZ designerstoffen
- yellow tricot en gray ribbed tricot, purchased at Needles and Pins
Pattern trousers: One size fits many Baby/Toddles PJ pants by an igloo
Pattern top: long sleeve by De Droomfabriek, but adjusted to close on the shoulder

Reacties

  1. Joke, dat is echt heel mooi geworden! Je moet me eens uitleggen hoe je die drukknoopjes zo mooi in tricot krijgt. Ik durf dat niet goed te proberen.
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten